اخبار تکنولوژی اعضای جدید گوشی‌های سری میکس شیائومی در راه است: Thor و Loki - فارس بازان

اوایل این هفته دو گوشی شیائومی با نام رمزی Thor و Loki در کدهای رابط کاربری MIUI رویت شدند که به نظر می‌رسید مربوط به گوشی‌های شیائومی ۱۲ اولترا Enhanced و شیائومی ۱۲ اولترا باشند. اما حالا مشخص شده است که این گوشی‌ها ممکن است اسامی دیگری داشته باشند.

گوشی‌های شیائومی Thor و Loki به‌ترتیب با شماره مدل‌های ۲۲۰۳۱۲۱C و ۲۲۰۳۱۲۱AC در اسناد سازمان Xiaomiui رویت شده‌اند. طبق این اسناد، دو گوشی فوق جزو سری شیائومی میکس خواهند بود.

مطالب مرتبط:

بنابراین اسم این گوشی‌ها، شیائومی ۱۲ اولترا و شیائومی ۱۲ اولترا Enhanced نخواهد بود، بلکه شیائومی از برند میکس برای نامگذاری آن‌ها استفاده خواهد کرد. نکته جالب‌توجه دیگر اینکه، طبق اسناد Xiaomiui دو گوشی مذکور فقط منحصر به بازار چین خواهند بود و این به خاطر حرف C ای است که در انتهای شماره مدل آن‌ها وجود دارد.

طبق گزارش‌های قبلی، گوشی‌های شیائومی Thor و Loki مجهز به تراشه نسل بعدی سری ۸۰۰ کوالکام خواهند بود که به احتمال زیاد همان اسنپدراگون ۸۹۸ است. البته نام رسمی این تراشه هم‌اکنون اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است.

این دو گوشی همچنین مجهز به چهار دوربین در پشت خود خواهند بود که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سه دوربین ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود. البته مشخصات دوربین سلفی آنها هنوز مشخص نیست.

انتظار می‌رود این دو گوشی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ معرفی بشوند.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 119 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 20 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.