اخبار تکنولوژی اینستاگرام ریلز از امروز میزبان تبلیغات می شود - فارس بازان

کاربران اینستاگرام ریلز (Reels) ار امروز شاهد نمایش تبلیغات در این پلتفرم خواهند بود. این تبلیغات تقریباً مشابه ویدیوهای ریلز خواهند بود و در بین سایر کلیپ‌ها ظاهر خواهند شد. این ویدیوهای تبلیغی بیش از ۳۰ ثانیه طول نخواهند کشید و امکان شناسایی آن‌ها با یک برچسب “Sponsored” در زیر نام اکانت تبلیغ‌کننده وجود خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

اینستاگرام از ماه آوریل امسال شروع به تست نمایش این تبلیغات در کشورهای استرالیا، برزیل، آلمان و هند کرده است. حالا بعد از موفقیت‌آمیز بودن این تست‌ها، شاهد نمایش تبلیغات بیشتری در پلتفرم ریلز خواهیم بود. فیس بوک همچنین گفته است که از این هفته شروع به نمایش تبلیغات در اپلیکیشن‌های Oculus Quest هم خواهد کرد.

پلتفرم ریلز در آگوست ۲۰۲۰ معرفی شد و اینستاگرام هنوز اطلاعاتی درباره عملکرد این پلتفرم جدید منتشر نکرده است. در ماه ژانویه امسال، آدام موسری مدیرعامل اینستاگرام در مصاحبه با وب‌سایت ورج گفت که پلتفرم ریلز همچنان در حال رشد است، اما هنوز جای پیشرفت زیادی دارد. این پلتفرم هم‌اکنون در بیش از ۸۰ کشور دنیا قابل دسترس است.

تیک تاک، رقیب اینستاگرام ریلز، توانسته در طول سال‌های اخیر مخاطبان زیادی را جذب خود بکند و در زمینه نمایش تبلیغات هم بسیار موفق بوده است. بلومبرگ گزارش داده است که تیک تاک قصد دارد روزانه ۲ میلیون دلار از راه نمایش تبلیغات کسب درآمد کند. البته باید توجه داشت که اینستاگرام از مزیت پشتیبانی فیس بوک سود می‌برد و می‌تواند خیلی زود خود را به پای تیک تاک برساند.

منبع: The Verge

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 91 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 14 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها