اخبار تکنولوژی با 20 منظره رویایی در زمستان 2023 آشنا شوید - فارس بازان

هر زمان که فصل سرد زمستان را حس می‌کنیم، برنامه سفر به شکل خودکار روی دو گزینه متمرکز می‌شود: سرزمین‌های شگفت انگیز در زمستان ۲۰۲۳ و سواحل استوایی. بعضی روزها گردشگران تصمیم می‌گیرند تا با اسکی روی تپه‌های برفی اروپا لذت زمستان را دوچندان کنند و روزی دیگر می‌خواهند با نشستن روی شن‌های ساحل از گرمای محیط لذت ببرند.

اگر علاقه وافری به چنین شرایط آب و هوایی دارید یا برنامه‌های سفر را در ذهن خود تدارک می‌بینید، ما فهرست ۲۰ منظره و موقعیت را در شرایط آب و هوایی زمستانی و استوایی برای شما گردآوری کرده‌ایم که گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کنند.


Fernando de Noronha، برزیل

برزیل یکی از معروفترین کشورهای جهان است که بخشی از شهرتش را به سواحل زیبایش مدیون است. در کنار برخی از این سواحل که جمعیت زیادی از توریست‌ها را به خود جذب می‌کنند، جزیره Fernando de Noronha یکی از موارد معدودی است که در ۲۲۰ مایلی کرانه شمال شرقی قرار گرفته و به عنوان یکی از زیباترین جزایر جهان شناخته می‌شود.

زیبایی و زاویه دید این جزیره به گونه‌ای است که می‌توانید در کنار آب تمیز و بافت‌های گیاهی زیبا از طلوع خورشید و طلوع ماه لذت ببرید

پارک ملی Yellowstone

پارک Yellowstone، قدیمی‌ترین پارک ملی آمریکا است که در سال ۱۸۷۲ به ثبت رسیده و همچنان به عنوان یکی از مکان‌های معروف گردشگری شناخته می‌شود. انرژی زمین گرمایی و مخزن عظیمی از گدازه‌های آتشفشانی باعث شده تا چشمه‌های جوشانی در این منطقه به وجود بیایند و ترکیب رنگی زیبا و متنوعی را خلق کنند.

یکی از بهترین روش‌ها برای لذت از این پارک ملی، بازدید از آن در فصل زمستان است. در این فصل، حجم کمتری از گردشگران به بازدید از پارک Yellowstone می‌پردازند و می‌توانید سایر پوشش گیاهی و حیوانات آنرا را نیز مشاهده کنید.

Cape Town

از دسامبر تا مارس، Cape town آفریقای جنوبی به لطف شرایط آب و هوایی مساعد و عالی به عنوان یکی از معروفترین شهرهای آفریقا شناخته می‌شود و در طول تابستان، رستوران‌ها، هتل ها و سایر مکان‌های تفریحاتی در بهترین حالت خود قرار می‌گیرند و به عنوان رقیب اصلی کلان شهرهای اروپایی شناخته می‌شوند.

زمستان گرینلند

گرینلند محلی، سرد و رمز آلود است و به عنوان یکی از زیباترین مکان‌های طبیعی جهان نیز از آن یاد می شود. این جزیره بزرگ غیر قاره‌ای چیزی بیشتر از کوه‌های یخی، برف و یخچال‌های طبیعی است و می‌توانید در طول زمستان از پرتو شفق قطبی نیز لذت ببرید.

Chiang Mai، تایلند

Chiang Mai شهری احاطه شده با کوه‌های پر از مه، معابد طلایی و زمین‌های برنج است. دمای این منطقه به سختی به زیر ۶۰ درجه می‌رسد و زاویه دید آن بسیار زیبا و دلنشین است. با اینکه فستیوال گل این شهر از فوریه آغاز می‌شود، اما تمامی خیابان‌های این شهر مملو از گل هستند.

Dolomites، ایتالیا

رشته کوه دولومیتز در شمال شرقی ایتالیا قرار دارد و بخشی از رشته کوه آلپ است. جاده ۸۶ مایلی گریت دولومیت یک مسیر عالی و زیبا برای رسیدن به این رشته کوه است و یک سفر یک روزه از ونیز می‌تواند این ترکیب را کامل کند.

Zakynthos، یونان

به نظر می‌رسد که آب تمامی جزایر یونان با رنگ آبی زمری تزیین شده و این تنها نکته‌ای نیست که این مکان را نسبت به سایر جزایر منحصربفرد می‌کند. Zakynthos یکی از جزایر تحت مراقبت و دور افتاده است که آب زلال و مناظر زیبایی دارد و می‌توانید بخش قابل توجهی از زمان خود را در آنجا صرف کنید.

زمستان هوکایدو، ژاپن

جزیره ژاپنی هوکایدو، یک نمونه بی نقص، دور از دسترس و به نوعی پدیده جغرافیایی است که با کوه‌های آتشفشانی، پارک‌های ملی و دریاچه‌ها به منظره‌ای عالی و شگفت انگیز برای سه ماه زمستان تبدیل شده است. یکی از نمونه‌های بی بدیل جزیره، به تالاب آسمان آبی باز می‌گردد. این تالاب با درختان بلند و رنگ آبی آرامش بخش که با لایه‌هایی از یخ ترکیب شده منظره ای فوق العاده زیبا را به ارمغان آورده است.

هاوایی

مکان‌های معدودی در جهان وجود دارد که به الهام بخشی و زیبایی جزیره هاوایی هستند. این جزیره رویایی که خانه ۹ پارک ملی، ۴۰۰ ساحل و مسیرهای بکر برای پیاده روی است به عنوان یکی از باارزش‌ترین زیبایی‌های طبیعی در جهان شناخته می‌شود که سالیانه چندین میلیون گردشگر را در فصول متنوع به خود جذب می‌کند.

در این بین، Maui‌ به سواحل بكرش معروف است و ساكنين هاوايي Kauai‌را به جنگل‌های با طراوت و صخره‌های تكان دهنده‌اش می‌شناسند.

زمستان لاپلند

لاپلند نام شمالی‌ترين ناحيه فنلاند و يكي از زيباترين مناظری است كه گردشگران می‌توانند آنرا در فصل زمستان مشاهده كنند. با وجود گوزن‌های شمالی درتمند، بدون شك به ياد شخصيت بابانوئل و داستان‌هاي او می‌افتيد و می‌توانيد در سفر خود به اين نقطه سردسير،‌ از تماشای شفق قطبی لذت ببريد.

ميامی

اكثر افراد در اوايل ماه دسامبر براي شركت كردن در رويداد و جشن‌های متنوع هنری و فشن به ميامی سفر می‌كنند. اين رويداد پر زرق و برق كه براي ۱ تا ۳ دسامبر برنامه‌ريزی شده است بسياری از علاقمندان و فعالان در زمينه‌های هنری و فشن را به خود دعوت می‌كند.

با اينحال دلايل بسياري مانند هتل های بين المللی، مناظر زيبا نيز وجود دارد كه شما را تا ساعت ها مجذوب خود كند.

Whistler Blackcomb، كانادا

چند سال پیاپی، ويستلر به عنوان يكی از بهترين پيست‌های اسكی آمريكای شمالی شناخته می‌شود و با كيفيت بالای خود به مكانی برای علاقه‌مندان ورزش اسكی و اسنوبرد تبديل شده است.

به لطف زمين ۸۱۷۱ متر مربعی و بارش مرتب برف،‌ ورزشكاران می‌توانند تا ماه‌ها در اين مكان به اسكی و اسنوبرد بپردازند. هر مكان از اين پيست اسكی براساس موقعيت،‌ شرايط سخت و آسانی را براي مراجعه‌كنندگان به ارمغان می‌آورد. از اينرو، ورزشكاران فعال در حوزه اسكی در هر سطح مهارتی می‌توانند از اين مكان لذت ببرند.

Mauritius

كاربران شبكه هاي اجتماعي پينترست و اينستاگرام تصاوير بسياری را از اين مكان رويايی به اشتراك گذاشته اند. Mauritius كه در دريای هند واقع شده يكی از جاذبه‌های طبيعي زيبا و تكان دهنده است كه به لطف آبشار زير آب و رواناب شن تبديل به گنجی در شرق ماداگاسكار شده است.

زمستان دریاچه بلد، اسلووانيا

با قرار گرفتن كليساي Dot Islet و آب‌های شفاف و زيبايي كه شما را به به قايق سواری دعوت می‌كند،‌ درياچه بلد يكی از معروف‌ترين مقاصد اسلووانيا است. به علاوه،‌ بهترين زمان بازديد از اين مكان فصل زمستان است كه به لطف كوه‌های پوشيده شده از برف و جنگل‌های شمالي، منظره‌ای ديدنی را به تصوير می‌كشد.

Costa Rica

زمستان 2023

بازديد از زيستگاه غنی،‌ سواحل،‌جنگل های حفاظت شده و آبشارهایی كه شما را محاصره كرده‌اند، از شگفتی‌هایی هستند كه هر گردشگری به آنها فكر می‌كند. به لطف سازمان حفاظت محيط طبيعي كاستاريكا، بيش از يك چهارم جنگل‌های اين كشور تحت حفاظت قرار گرفته و بسياری از گونه‌های گياهی و جانداری حفظ شده‌اند.

يكي از بهترين ماه‌ها براي بازديد از كاستاريكا نوامبر است. زمانيكه بيش از ۲۰ هزار لاكپشت دريايی در سواحل ظاهر می‌شوند و سفر خود را به سمت دريا آغار می‌كنند.

زمستان زرمات،‌ سوييس

زمستان 2023

زرمات كه توسط بعضی از بلندترين قله‌های آلپ احاطه شده است، چهار منطقه عظيم و مختص اسكی دارد كه برخی از آنها در ارتفاع ۱۰۰۰۰ فوتی قرار دارند. از اينرو،‌ برف در نقاط پر ارتفاع اين منطقه تا ماه‌ها باقی می‌ماند.

اين دهكده زيبا و دلربای آلپ در کوهپایه ماترهورن قرار گرفته كه به عنوان معروفترین كوه آلپ نيز شناخته می‌شود. به علاوه، زرمات از ويژگی‌های مدرن بسياری مانند، سيستم آسانسور پيشرفته و مسيرهای شيب دار مناسب اسكی برخوردار است و هر علاقمندی را محذوب خود می‌كند.

جزاير قناری، اسپانيا

زمستان 2023

اگرچه، دماي جزاير قناری آنقدری نيست كه بتوانيد در طول زمستان در آن شنا كنيد، اما جمعيت كمتر، مناظر زيبا و هزينه كمتر سفر در فصل‌های سرد باعث می‌شود تا دلايلی را برای سفر به این منطقه بياوريد.

در اين بين،‌ مكان‌های ديگری مانند جزاير آتشفشانی با شن‌های سياه نيز وجود دارد كه بازديد از آنها خالی از لطف نيست و حتي جزيره Gran Canaria‌ نيز در شمال غربی آفريقا واقع شده و به گفته برخی بهترين اقليم موجود در زمين را دارد.

Copenhagen

زمستان 2023

زمانيكه فكر سفر به كوپنهاگن را در سر می‌پرورانيد بايد بدانيد كه اين سفر يكي از لذتبخش‌ترین تجربه‌های زندگی شما خواهد بود كه در فصل زمستان بر آن افزوده خواهد شد. در كنار زيبایی‌های طبیعی و ظاهر شهر،‌ فروشگاه‌های متنوع و هتل‌های بسياری وجود دارند كه طراحی و ترکیب رنگ بکار گرفته شده در آنها روح تازه‌ای به کالبد ما می‌بخشد.

Roatán، هندوراس

سال 2023
زمستان 2023

روتان يكي از توسعه يافته ترين جزاير هندوراس است كه به عنوان بهشت شناگران نيز شناخته می‌شود. شهرت اين منطقه به لطف صخره‌های مرجانی كه هر ۳۱ مايل در آنجا قرار گرفته اند است و خانه ماهی‌های رنگی،‌ دلفين‌ها و فك های دريایی است.

شما همچنین می‌توانيد براي بازديد از اين منطقه و فضای طبيعی از كشتی‌های كروز كاراييبی استفاده كنيد تا لذت واقعی سفر در ذهن شما ثبت شود.

زمستان پارك كنيون، يوتاه

زمستان 2023
سال 2023

پارك ملی كنيون ميزبان گردشگران سراسر دنيا در فصول تابستان و پاييز است. در اين بين، افراديكه در فصل زمستان به اين منطقه سفر می‌‌كنند بيشترين لذت را از پوشش برف و تركيب آن با رنگ اجری را احساس می‌كنند.

در كنار زيبايي منظره،‌ پارك ملي كنيون منطقه‌ای مناسب براي اسنو برد و اسکی است و سفر به آن از فرصت‌هایی است كه حتما بايد استفاده شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 119 views بار دسته بندی : مقالات تاريخ : 31 دسامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها