اخبار تکنولوژی بهترین و اقتصادی ترین لپ تاپ برای فیلم دیدن - فارس بازان

بهترین و اقتصادی ترین لپ تاپ برای فیلم دیدن

شاید لپ تاپ برای فیلم دیدن قبلاً گزینه خیلی خوبی نبود، اما با وجود لپتاپ‌های مدرن امروزی لپتاپ برای دیدن فیلم هم می‌تواند مناسب باشد و تجربه لذت بخشی را برای کاربر فراهم بکند. به این ترتیب در این مقاله چند لپتاپ مناسب برای تماشای فیلم به شما معرفی می‌کنیم.

انتخاب در میان لپتاپ های مختلف معمولاً سخت است. به همین خاطر خیلی مهم است که بدانیم کدام لپتاپ برای ویدیو دیدن مناسب است و لپتاپ مناسب دیدن فیلم چه ویژگی‌هایی دارد. به این ترتیب لیست این مقاله را به بهترین لپ تاپ ها برای فیلم دیدن و برترین لپتاپ های ارزان مناسب فیلم نگاه کردن محدود می‌کنیم.

برای خرید لوازم مورد نیاز می تونید به فروشگاه اینترنتی مرکز تکنولوژی ایده مراجعه کنید.

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ مناسب تماشای فیلم

برای خرید بهترین لپ تاپ برای فیلم دیدن لازم است که به چند نکته توجه داشته باشید. در ادامه این نکات را برای شما ارائه می‌دهیم:

 

اندازه و رزولوشن: اولین نکته‌ای که موقع انتخاب بهترین لپتاپ برای دیدن فیلم باید در نظر بگیرید اندازه نمایشگر و بعد رزولوشن است. با توجه به کیفیت نمایشگر بعضی لپتاپهای مدرن رزولوشن ۴K 3840 x 2160 پیکسل ارائه می‌دهند. با چنین کیفیتی تجربه تماشای فیلم خیلی خوبی خواهید داشت. با این حال رزولوشن ۱۰۸۰p هم خیلی خوب است.

شکل و طراحی: خوب است که لپتاپ مناسب برای تماشای فیلم ، طراحی باریک و سبکی داشته باشد. به این صورت می‌توانید هر جا خواستید آن را با خود ببرید. به علاوه برای تماشای فیلم خیلی مهم است که به طراحی و شکل نمایشگر هم توجه بکنید. اکثر لپتاپ‌های مدرن حاشیه باریکی دارند که باعث می‌شود نمایشگر بزرگتر به نظر برسد و تصویر بیشتری را مشاهده بکنید.

عمر شارژ باتری: تماشای فیلم نیازمند اتصال به اینترنت یا نرم افزار ویدیویی است. هر دو شارژ زیادی را مصرف می‌کنند. بنابراین بهتر است برای تماشای فیلم لپتاپی را تهیه بکنید که عمر شارژ باتری آن طولانی باشد.

سیستم عامل: با توجه به نرم افزاری که برای تماشای فیلم و پلتفرمها استفاده می‌کنید، به سیستم عاملی نیاز خواهید داشت که اغلب پلتفرمها و نرم افزارهای رایج را اجرا بکند. به این ترتیب انتخاب سیستم عامل ویندوز یا مک شاید عاقلانه‌تر باشد.

تاچ پد: داشتن تاچ پد در اندازه مناسب باعث می‌شود که بتوانید مالتی تسک کار بکنید، ویدیوهای مختلف را پخش بکنید و در عین حال زمان دقیقی از یک فیلم را پخش بکنید.

  1. ال جی گرم (LG Gram)

پردازنده: اینتل Core i7-1065G7

کارت گرافیک: اینتل Iris Plus Graphics

رم: ۱۶ گیگابایت

نمایشگر: ۱۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ IPS HD Display

حافظه: ۱ ترابایت SSD

سیستم عامل: ویندوز ۱۰

عمر باتری: ۱۷ ساعت

وزن: ۱۳۵۱ گرم

قیمت تقریبی: ۳۲ میلیون تومان

این لپ تاپ به عنوان بهترین لپ تاپ برای فیلم دیدن نمایشگر خیلی بزرگی دارد و برای تماشای فیلم از لحاظ بزرگی نمایشگر خیلی مناسب است. این لپ تاپ الجی گرم هم سبک و باریک و هم دارای نمایشگر بزرگ است. نمایشگر آن براساس IPS است و رزولوشن خیلی خوبی فراهم می‌کند.

نمایشگر عریض این لپ تاپ به عنوان مناسب ترین لپ تاپ برای فیلم دیدن دارای رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است. رزولوشن آن دقیقا ۴k نیست، اما بین ۲K و ۴K است. در جدیدترین نسخه ال جی گرم می‌توانید نمایشگر فول اچ دی با باتری لیتیومی ۷۲ وات ساعت داشته باشید که تا ۱۷ ساعت با یک بار شارژ کار می‌کند. این زمان برای دیدن چندین فیلم کافی است. حتی وقتی شارژش تمام بشود، حدوداً دو ساعت زمان لازم است تا به طور کامل شارژ بشود.

  1. اپل مک بوک ایر (Apple MacBook Air)

پردازنده: اینتل Core i5-8th Gen

کارت گرافیک: اینتل Intel UHD Graphics 617

رم: ۸ گیگابایت

نمایشگر: ۱۳٫۳ اینچی رتینا با True Tone Display

حافظه: ۱۲۸ گیگابایت

سیستم عامل: مک

عمر باتری: ۱۲ ساعت

وزن: ۱۲۴۷ گرم

قیمت تقریبی: ۳۳ میلیونw تومان

نمی‌توانیم این حقیقت را انکار کنیم که نمایشگر رتینا یکی از زیباترین نمایشگرهای لپتاپ است و لپتاپ مک بوک ایر اپل هم به عنوان بهترین لپتاپ برای دیدن فیلم شناخته می‌شود. اما لپ تاپ مک بوک ایر با توجه به مشخصاتش خیلی گران است، اما در عین حال لپتاپ خیلی قوی است. نام اپل هم به لپتاپهای خوش ساخت و با عملکرد بهینه شناخته شده است که آن را از سایر برندها جدا می‌کند.

مرکز تکنولوژی ایده فروشگاهی در دستان تو ، با خیالی راحت خرید کنید.

موقع تماشای فیلم نمایشگر اساسی‌ترین چیز برای اغلب کاربران است و همین ویژگی دستگاه را به لپتاپ مناسب برای تماشای فیلم تبدیل می‌کند. لپتاپ مک بوک ایر هم به نمایشگر ریتانا مجهز است و این نمایشگر محبوب ترین لپ تاپ به شما کمک می‌کند تصاویر واقع گرایانه را از زوایای مختلف ببینید. این لپتاپ بدنه باریک و ظریفی هم دارد، باتری آن ۱۲ ساعت دوام دارد و برای تماشای فیلم خیلی مناسب است. این لپتاپ به سریع و با دوام بودن هم شناخته می‌شود.

  1. لپتاپ لنوو فلکس ۱۴ (Lenovo Flex 14)

پردازنده: AMD Ryzen 5-3500U

کارت گرافیک: Radeon Vega 8

رم: ۸ گیگابایت

نمایشگر: ۱۴ اینچی رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ کیفیت ۴K صفحه نمایشIPS HD

حافظه: ۲۵۶ گیگابایت SSD

سیستم عامل: کروم

عمر باتری: ۱۰ ساعت

وزن: ۱۵۹۶ گرم

قیمت تقریبی: ۲۷ میلیون تومان

اگر با لپتاپ فیلم می‌بینید، چرا با لپتاپ لنوو فلکس ۱۴ این کار را نکنید؟ این دستگاه به عنوان برترین لپ تاپ برای فیلم دیدن یک لپتاپ دو در یک است که همین ویژگی باعث می‌شود کاربردهای بیشتری پیدا بکند. اگر از آن دسته آدم‌هایی هستید که همیشه فیلم می‌بینید، چه چیزی بهتر از اینکه لپتاپ مناسب برای تماشای فیلم شما قابلیت تنظیم برای موقعیتتان را داشته باشد؟

این طراحی انعطاف‌پذیر لولاهایی دارد که امکان چرخش ۳۶۰ درجه نمایشگر را فراهم می‌کند به طوری که می‌توانید در سه حالت مختلف از این ارزان ترین لپتاپ برای دیدن فیلم استفاده بکنید. می‌تواند لپتاپ، تبلت یا حتی استودیو باشد. این لپتاپ خیلی باریک و سبک است و در عین حال عملکرد خوبی هم دارد. لنوو همچنین برای بهره‌وری بیشتر قلم مخصوص خود را همراه لپتاپ عرضه کرده است.

بهترین و اقتصادی ترین لپ تاپ برای فیلم دیدن در اینجا به پایان رسید لطفا نظرات خود را برای ما ثبت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید به مرکز تکنولوژی ایده مراجعه نمایید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 130 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 5 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.