اخبار تکنولوژی تصاویر و مشخصات کامل گوشی های سری آنر ۵۰ فاش شد - فارس بازان

آنر هفته آینده در تاریخ ۱۶ ژوئن رسماً از گوشی‌های سری ۵۰ خود رونمایی خواهد کرد. این گوشی‌ها اولین هندست‌های رده‌بالای آنر بعد از جدایی از هواوی هستند و حالا مشخصات و تصاویر هر سه مدل این خانواده فاش شده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

مطالب مرتبط:

آنر ۵۰ SE مدل اقتصادی این سری است که از یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن +FHD، چیپست دیمنسیتی ۹۰۰، سیستم دوربین سه‌گانه در پشت (دوربین اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی، التراواید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی) و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۶۶ وات بهره خواهد برد. وزن این گوشی ۱۹۱ گرم و ابعاد آن ۱۶۴x۷۵.۶x۸ میلیمتر خواهد بود.

آنر ۵۰

مدل بعدی، آنر ۵۰ استاندارد است که مجهز به نمایشگر ۶.۵۷ اینچی اولد با رزولوشن +FHD، پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸G، سیستم دوربین چهارگانه (دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، التراواید ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و عمقی ۲ مگاپیکسلی)، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و یک منبع تغذیه ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۶۶ وات خواهد بود. ابعاد این هندست ۱۵۹.۹۶x۷۳.۶x۷.۷۸ میلیمتر و وزن آن ۱۷۵ گرم خواهد بود.

آنر ۵۰

و در آخر، آنر ۵۰ پرو را داریم که تقریباً مشابه آنر ۵ استاندارد است، اما از یک نمایشگر بزرگتر ۶.۷۲ اینچی اولد +FHD و یک دوربین سلفی ثانویه ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. مدل پرو همچنین از شارژ سریع ۱۰۰ وات پشتیبانی خواهد کرد، اما مجهز به یک باتری کوچکتر ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. این باتری در عرض ۲۵ دقیقه به‌طور کامل شارژ خواهد شد.

آنر ۵۰

وزن آنر ۵۰ پرو ۱۸۷ گرم و ابعاد آن ۱۶۳.۴۶x۷۴.۶۶x۸.۰۵ میلیمتر است و همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، این گوشی حداقل در چهار رنگ عرضه خواهد شد.

منبع: GSMArena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 111 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 14 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها