اخبار تکنولوژی دعوای حقوقی اپل و کوالکام بر سر پتنت دوباره بالا گرفت - فارس بازان

دو شرکت اپل و کوالکام وارد یک دعوای حقوقی بزرگ در زمینه ثبت اختراع شده‌اند و کوالکام با ثبت شکایت علیه اپل ادعا کرده است که این شرکت پتنت‌های قبلی کوالکام را بدون اجازه استفاده کرده است.

بد نیست بدانید که کوالکام و اپل صرفنظر این دعوای حقوقی، یک قرار همکاری مشترک به ارزش ۹ میلیارد دلار برای ساخت تراشه برای گوشی‌های آیفون دارند و باید دید که این دعوای حقوقی چه خللی در روابط این دو شرکت ایجاد خواهد کرد.

اسنپدراگون 8cx نسل ۳

البته این دعوای حقوقی مربوط به الان نمی‌شود و از سال ۲۰۱۷ شروع شده بود که درنهایت در سال ۲۰۱۹ به نفع اپل خاتمه پیدا کرد، اما حالا کوالکام موفق شده دوباره شکایت خود را از جنبه دیگری به جریان بیندازد و امیدوار باشد که دادگاه به نفع او رای بدهد.

کوالکام در شکایت جدید خود ادعا کرده است که اپل به‌تازگی از یکی از پتنت‌های تراشه گوشی هوشمند این شرکت استفاده کرده و از این شرکت اجازه نگرفته است.

شایعات حاکی از آن است که اپل هم‌اکنون در حال توسعه مودم‌های اختصاصی ۵G خود برای گوشی‌های آیفون است و ممکن است به‌خاطر شکایت مجدد کوالکام فقط ساخت بخش کوچکی از این چیپ‌ها را به این شرکت سازنده واگذار کند. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم.

منبع: wccftech

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 94 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 8 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها