اخبار تکنولوژی رشد چشمگیر سودآوری سامسونگ در سه ماهه دوم ۲۰۲۱ - فارس بازان

سامسونگ گزارش درآمدهای سه ماهه خود را منتشر کرده است. این گزارش نشان‌ می‌دهد که سامسونگ عملکرد خوبی در سه ماهه دوم امسال (آوریل تا ژوئن) داشته است. در این بازه زمانی‌، میزان فروش‌های سامسونگ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد افزایش یافته است که با توجه به شرایط سال گذشته، چیز چندان عجیبی نیست. سودآوری شرکت هم نسبت به سال گذشته و همچنین نسبت به سه ماهه گذشته جهش خوبی داشته است.

مطالب مرتبط:

البته سامسونگ گزارش کامل درآمدهای خود را در پایان این ماه منتشر خواهد کرد که در آن جزئیات بیشتری درباره هر کدام از واحد‌های خود ارائه خواهد کرد. این شرکت کره‌ای اخیرا گفته بود که شیوع پاندمی کرونا باعث شد تا بهینه‌سازی‌های در واحد مارکتینگ خود انجام دهد و بنابراین یکی از دلایلی که ممکن است منجر به افزایش سودآوری شرکت شده همین موضوع باشد.

سامسونگ

از طرفی، سری گلکسی S21 سامسونگ مشتریان زیادی را به خود جذب کرده، به‌طوریکه میزان فروش آن‌ها در سه ماهه اول امسال رکورد چهار ساله سامسونگ را شکسته است و مطمئناً این فروش‌ها در نتایج خوب سه ماهه دوم این شرکت تاثیر داشته‌اند.

با این‌حال، به نظر می‌رسد سامسونگ به‌خاطر مشکلاتی که اخیراً در تولید چیپست‌ها داشته است و همین امر منجر به کنسل شدن معرفی گلکسی نوت امسال و همچنین تاخیر در معرفی گلکسی S21 SE شده، در ماه‌های آینده با کاهش فروش و سودآوری مواجه خواهد شد.

منبع: GSMArena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 66 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 13 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها