اخبار تکنولوژی رندرهای سامسونگ گلکسی A73 فاش شد - فارس بازان

در ماه سپتامبر امسال شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه گوشی گلکسی ۵G A73 مجهز به یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود. حالا رندرهای این گوشی میان‌رده فاش شده که دید بهتری از آن در اختیار ما قرار می‌دهد.

براساس این رندرها، گلکسی A73 ظاهری شبیه به گلکسی A72 دارد و از نمایشگر هول پانچ و سیستم دوربین چهارگانه بهره می‌برد. در تصاویر دیده می‌شود که دکمه پاور و ولوم گلکسی A73 در سمت راست آن قرار دارند و در لبه پایینی گوشی هم یک درگاه USB-C در کنار اسپیکر و میکروفون دیده می‌شود. در ضمن خبری از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در این تصاویر نیست و به جای آن شاهد یک شیار سیم کارت هستیم.

گلکسی A73

رندرهای امروز را وب‌سایت LetsGoDigital با همکاری گروه Technizo Concept منتشر کرده است و احتمال اینکه طراحی نهایی گلکسی A73 متفاوت از این رندرها باشد همچنان وجود دارد.

مطالب مرتبط:

براساس شایعات، گلکسی A73 مجهز به تراشه اسنپدراگون ۷۵۰G، نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر خواهد بود. البته گلکسی A72 هم دارای چنین مشخصاتی است، اما نمایشگر گلکسی A73 به جای فرکانس ۹۰ هرتز از فرکانس ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد.

گلکسی A73 همچنین دارای بدنه پلاستیکی خواهد بود و از استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار پشتیبانی خواهد کرد. همانطور که گفته شد دوربین اصلی این گوشی احتمالا یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود، اما مشخصات بقیه دوربین‌های آن هنوز مشخص نیست.

گلکسی A73

گلکسی A73 همچنین اندروید ۱۲ را در کنار رابط کاربری One UI 4 اجرا خواهد کرد و منبع تغذیه آن احتمالا یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۲۵ وات خواهد بود. انتظار می‌رود این گوشی در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ معرفی بشود.

نظر شما درباره طراحی و مشخصات گلکسی A73 چیست؟

منبع: GSMArena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 110 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 21 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها