اخبار تکنولوژی رندرهای CAD شیائومی ۱۲ منتشر شد - فارس بازان

گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ قرار است به‌زودی معرفی شوند. طبق شایعات، دو مدل استاندارد و پرو این سری از یک سیستم دوربین معمولی بهره خواهند برد، اما مدل اولترا از یک ماژول دوربین بزرگ و گسترشی استفاده خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

حالا منبعی با نام کاربری @OnLeaks رندرهای CAD مدل استاندارد را منتشر کرده است که دید خوبی از آن در اختیار ما قرار می‌دهد. طبق این رندرها، شیائومی ۱۲ استاندارد از یک سیستم دوربین سه‌گانه مرسوم در کنار یک فلاش دوگانه LED بهره خواهد برد. این سیستم دوربین ظاهرا دارای پوشش خاصی خواهد که این موضوع هنوز تائید نشده است. براساس شایعات، دوربین اصلی این گوشی یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

از طرف دیگر، این گوشی مجهز به یک نمایشگر انحنادار ۶.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p+ خواهد بود که در مقابسه با سایز ۶.۸۱ اینچی گوشی شیائومی می ۱۱ کمی کوچکتر است. ما همچنین می‌دانیم که شیائومی ۱۲ تائیدیه شارژ سریع ۶۷ وات را دریافت کرده است و باتری آن احتمالا ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت خواهد داشت. این در حالی است که مدل پرو به احتمال زیاد از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۱۰۰ وات بهره خواهد برد.

اما مهمترین مشخصه گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ آن‌ها خواهد بود که این تراشه به‌تازگی معرفی شده و یکی از قدرتمندترین تراشه‌های دنیاست.

طبق شایعات، قیمت شیائومی ۱۲ حدود ۹۲۰ دلار خواهد بود که قیمت بسیار بالایی برای یک گوشی میان‌رده محسوب می‌شود، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا در روزهای آینده این خبر تائید می‌شود یا نه.

منیع: GSMArena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 139 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 19 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها