اخبار تکنولوژی روسیه از هفته آینده رمزارزها را قانونی می کند - فارس بازان

در حالیکه رمزارزها در بسیاری از کشورها ممنوع هستند، در برخی کشورها غیرقانونی نیستند و قوانین محکمی برای استفاده از آن‌ها وجود دارند.

روسیه یکی از کشورها است که قصد دارد قوانین جدیدی در رابطه با رمزارزها وضع کند. این قوانین ظاهرا تا آخر این ماه قابل‌دسترس خواهند بود و کاربران خواهند توانست تحت این قوانین به فعالیت‌های رمزارز خود ادامه بدهند.

در حال حاضر دو پیشنهاد برای نحوه استفاده از رمزارزها در روسیه وجود دارد. از یک طرف، پیشنهاد بانک مرکزی روسیه آن است که باید فعالیت‌های مرتبط با رمزارز باید به‌کلی ممنوع بشود و از طرف دیگر، وزارت دارایی این کشور خواهان قانونی شدن آن هستند.

مطالب مرتبط:

نظر بانک مرکزی روسیه چندان محبوب نیست و به نظر می‌رسد که نظر وزارت دارایی روسیه طرفدا ان زیادی در داخل این کشور دارد. طبق قوانین جدید روسیه، رمزارزها به‌صورت یک دارایی در خواهند آمد و کلیه تراکنش‌های مرتبط با آن مورد بازرسی قرار خواهند گرفت و شامل مالیات نیز خواهد شد.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که این قوانین به چه صورت در روسیه اجرا خواهند شد و نتایج آن‌ها چه خواهد شد. طبق شایعات، هم‌اکنون حدود ۲۶.۵ میلیارد دلار رمرزارز در دنیا متعلق به روسیه است و ظاهرا دولت روسیه قصد دارد که میزان آن را به ۲۱۵ میلیارد دلار برساند.

منبع: Gizmo

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 8 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها