اخبار تکنولوژی ساعت هوشمند شیائومی واچ S به زودی معرفی می‌شود - فارس بازان

شیائومی چند روز پیش یک ساعت هوشمند مقرون‌به‌صرفه به نام ردمی واچ ۲ با نمایشگر امولد (AMOLED) معرفی کرد و حالا صحبت‌هایی درباره معرفی یک ساعت دیگر نیز از سوی این شرکت به گوش می‌رسد.

شیائومی در حال حاضر ساعت‌های هوشمندی مثل می واچ لایت و می واچ Color را در بازار دارد، و به‌گفته وب‌سایت LetsGoDigital ممکن است ساعت هوشمند دیگری به نام شیائومی واچ S نیز به این جمع اضافه بشود. این وب‌سایت گفته است که شیائومی هفته گذشته نشان تجاری ساعت مذکور را در کشور پرو با عنوان شیائومی واچ S و در رده محصولات کلاس ۹ به ثبت رسانده است.

مطالب مرتبط:

این ساعت به احتمال زیاد یک مدل ارزان‌قیمت خواهد بود و حرف S در انتهای آن احتمالاً اشاره به کلمه اسپورت دارد. البته شرکت ریلمی هم ساعتی به نام ریلمی واچ S در بازار دارد که شباهت‌های زیادی به ساعت شیائومی می واچ دارد و هر دو ساعت دارای طراحی مشابهی هستند و از یک نمایشگر دایره‌ای بهره می‌برند.

شیائومی واچ S

ریلمی واچ S رقیب شیائونی واچ S خواهد بود

به نظر می‌رسد شیائومی ساعت واچ S را برای رقابت با ساعت ریلمی واچ S معرفی خواهد کرد‌. در رابطه با مشخصات ریلمی واچ S باید بگوییم که این ساعت از سیستم‌عامل مبتنی بر FreeRT بهره می‌برد و باتری آن می‌تواند به مدت ۱۵ ساعت شارژدهی داشته باشد.

این ساعت مجهز به یک نمایشگر لمسی ۱.۳ اینچی ال‌سی‌دی با تنظیم خودکار روشنایی و رزولوشن این نمایشگر ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل است است و با نسل سوم گوریلا گلس پوشش داده شده و از استاندارد IP68 برای مقاومت دربرابر نفوذ آب و گردوغبار پشتیبانی می‌کند. همچنین انرژی ریلمی پاچ ۳ را یک باتری ۳۹۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می کند که در عرض ۲ ساعت به‌طور کامل شارژ می‌شود و با یک بار شارژ به مدت ۱۵ ساعت دوام خواهد آورد.

ریلمی واچ S

این ساعت در بخش قابلیت‌های سلامتی مجهز به یک سنسور سنجش ضربان قاب و یک حسگر سنجش سطح اکسیژن خون است و ۱۶ حالت تمرینی نیز در خود دارد که برای انجام فعالیت‌هایی مانند دویدن و دوچرخه‌سواری بسیار مفید خواهند بود.

در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم آکه یا ساعت شیائومی واچ S خواهد توانست قابلیت‌هایی در حد ریلمی ‌ واچ S ارائه کند یا نه.

منبع: Gizchina

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 27 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها