اخبار تکنولوژی سامسونگ جلوی فاش شدن اطلاعات محصولات جدیدش را می‌گیرد - فارس بازان

این روزها افشای اطلاعات گوشی‌های هوشمند تبدیل به یک بخش جداناشدنی از این صنعت شده است و شرکت‌ها به‌سختی می‌توانند اطلاعات هندست‌های خود را تا قبل از معرفی‌شان مخفی نگه دارند. در مورد شرکت‌هایی مانند سامسونگ و اپل، این افشاگری‌ها حتی یک سال قبل‌تر از معرفی محصولات آن‌ها اتفاق می‌افتد و اطلاعات این محصولات اغلب از طریق زنجیره تامین آن‌ها به بیرون درز پیدا می‌کند.

مطالب مرتبط:

حالا سامسونگ تصمیم گرفته است تا جلوی این نوع افشاگری‌ها در مورد دستگاه‌هایش را بگیرد و به همین‌خاطر هشدارهای جدی به شرکای خود در زنجیره تامین داده است. این شرکت در همین راستا شروع به تحقیق درباره افشاکنندگان محصولاتش کرده و از تامین‌کنندگان خود خواسته است تا سیاست‌های سخت‌گیرانه‌تری درباره حق کپی‌رایت اتخاذ کنند.

اما سوال اینجاست که این اقدام سامسونگ، چه تاثیری روی افشاگری‌های آینده خواهد گذاشت؟ باید بگوییم که تنها گذشت زمان پاسخ این سوال را خواهد داد، اما حدس ما این است که افشاگری‌های مربوط به محصولات سامسونگ تا حدود زیادی کاهش خواهد یافت.

البته با وجود همه این‌ قوانین سخت‌گیرانه، مسلماً افرادی وجود خواهند داشت که دست به افشاگری خواهند زد. برای مثال، همین اپل را در نظر بگیرید. این شرکت برای اینکه نشان دهد چقدر در مورد مالکیت فکری محصولات خود جدی است، از کارکنان خود خواسته است تا به هیچ‌وجه در شیفت کاری‌شان، از هیچ دوربینی استفاده نکنند؛ اما این در حالی است که ما چند ماه مانده به معرفی آیفون‌های جدید این شرکت، تقریباً همه چیز را درباره آن‌ها می‌دانیم.

منبع: GSMArena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 92 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 13 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها