اخبار تکنولوژی سامسونگ خبر حذف تبلیغات از برنامه های پیش فرض خود را تایید کرد - فارس بازان

سامسونگ تأیید کرد که نمایش تبلیغات در برنامه‌های پیش‌ فرض دستگاه‌های این شرکت از جمله Samsung Pay (مخصوص تراکنش‌های مالی و پرداخت)، Samsung Weather (مخصوص بررسی وضعیت آب و هوا) و Samsung Theme (مخصوص تغییر شکل و شمایل ظاهری رابط کاربری دستگاه) را متوقف می‌کند. در بیانیه‌ای که به خبرگزاری ورج (The Verge) ارسال شده است، آمده‌:

«شرکت سامسونگ تصمیم گرفته‌ تا تبلیغات در برنامه‌های اختصاصی از جمله Samsung Weather ،Samsung Pay و Samsung Theme را متوقف کند. به‌روزرسانی مربوطه برای حذف تبلیغات از این سه برنامه، تا اواخر امسال منتشر می‌شود.»

این شرکت می‌گوید:

«اولویت ما ارائه‌ی تجربیات مطلوبی برای کاربران، مبتنی بر نیازها و خواسته‌های مشتریان است. ما به بازخورد کاربران خود اهمیت می‌دهیم و به تعهد خود برای ارائه بهترین تجربه ممکن از محصولات و خدمات سرویس گلکسی خود ادامه خواهیم داد.»

مطالب مرتبط:

در اوایل امسال، انتقادات بسیاری به سامسونگ بخاطر قراردادن تبلیغات متعدد در برنامه‌های پیش فرضش وارد شده بود؛ تبلیغاتی که معمولاً در انتهای وب‌سایت‌های بی‌ارزش و فاقد اعتبار دیده می‌شود و سامسونگ تصمیم گرفته بود در برنامه آب و هوای پیش فرض خود نشانشان دهد. بله، شاید بگویید می‌توان از این تبلیغات اجتناب کرد، آن‌ها را غیرفعال کرد و یا حتی به نسخه‌های غیرسامسونگ هر برنامه (که شرکت‌های ثالث تولید می‌کنند) مهاجرت کرد؛ اما نباید انتظار داشته باشید که پس از هزینه ۱٬۱۹۹ دلار برای یک تلفن هوشمند پرچمدار مثل گلکسی اس ۲۱ اولترا مجبور به انجام این کار شوید!

لوگو سامسونگ

اگر بخواهیم دقیق‌تر به این موضوع بنگریم، همین تبلیغات، بخشی از دلایلی هستند که نشان می‌دهد رابط کاربری One UI  سامسونگ طی یک سال گذشته به هم ریخته و دچار مشکل شده است.

سامسونگ تاریخ مشخصی برای حذف تبلیغات از نرم‌افزار خود با رسانه‌ها به اشتراک نگذاشته‌است، اما Yonhap قبلاً گزارش داده بود که این تغییر از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری رابط کاربری One UI انجام خواهد شد. اگر می‌خواهید ببینید شکل و شمایل برنامه‌های سامسونگ با تبلیغاتی که درون آن‌ها قرار گرفته چقدر زشت هستند، می‌توانید با استفاده از این لینک، به مجموعه اسکرین‌شات‌های منتشرشده از سوی ۹to5Google مراجعه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 99 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 11 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها