اخبار تکنولوژی سامسونگ گلکسی A03 با باتری 5000 میلی آمپری معرفی شد - فارس بازان

سامسونگ گلکسی A03s در ماه آگوست امسال معرفی شد و گلکسی A03 Core هم که هفته پیش رونمایی شد، حالا شاهد معرفی گلکسی A03 هستیم.

سامسونگ گلکسی A03 با یک صفه نمایش۶٫۵ اینچی HD+ Infinity-V به همراه یک ناچ برای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی ساخته شده‌ است. پشت گوشی یک سیستم دوربین دوتایی وجود دارد که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و سنسور ۲ مگاپیکسلی می‌شود. این به عنوان یک ارتقا نسبت به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی سامسونگ گلکسی A02 به شمار می‌رود.

داخل این گوشی، سامسونگ A03 یک پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس کلاک حداکثر ۱٫۶ گیگاهرتزی دارد که هنوز نام گذاری نشده است. سامسونگ به نسخه اندروید و رابط کاربری که روی این گوشی اجرا می‌شود، اشاره‌ای نکرده است. اما اعلام کرده است که این تلفن هوشمند در سه ظرفیت به ترتیب ۳/۳۲، ۴/۶۴، ۴/۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود.

گلکسی A03 توسط تکنولوژی صدای دالبی آتموس پشتیبانی می‌شود و شامل یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر بر ساعتی است و در رنگ‌های سیاه، آبی و قرمز عرضه می‌شود.

سامسونگ هنوز قیمت و میزان موجودی گلکسی A03 را اعلام نکرده است، اما امیدواریم زودتر به اطلاعاتی در این باره دسترسی پیدا کنیم.

منبع: gsmarena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 89 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 27 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها