اخبار تکنولوژی شایعه: آیپد مینی بعدی اپل شبیه به آیپد ایر خواهد بود - فارس بازان

همه ما می‌دانیم که تبلت آیپد مینی اپل در مقایسه با مدل‌های جدیدتر آیپد ایر و آیپد پرو، ظاهر قدیمی‌تری دارد. ما تاکنون شایعات زیادی درباره بازطراحی این تبلت شنیده‌ایم و حالا یک گزارش جدید با تکرار این موضوع، تصاویر جدیدی از طراحی این تبلت منتشر کرده است. لازم به گفتن است که این تصاویر، رندرهای دستگاه نیستند، بلکه براساس ترکیبی از فایل‌های CAD و تصاویر زنده تبلت تهیه شده‌اند.

مطالب مرتبط:

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، آیپد مینی بعدی اپل بسیار شبیه به آیپد ایر است و می‌توان گفت که این تبلت نسخه تنزل‌یافته آیپد ایر خواهد بود. شما در تصویر زیر، این دو تبلت را در کنار هم می‌بینید:

آیپد مینی

دکمه هوم آیپد مینی سرانجام  از روی این تبلت حذف شده و همین موضوع باعث خواهد شد تا حاشیه‌های اطراف آن نازکتر شوند. این تبلت همچنین از نظر ابعاد تقریباً مشابه مدل قدیمی‌اش خواهد بود و فقط ۳ میلیمتر در عرض و ارتفاع با آن اختلاف خواهد داشت. به این‌ترتیب، مدل بعدی آیپد مینی دارای ابعادی برابر ۲۰۱۶.۳x۱۳۷.۸x۶.۱ میلیمتر خواهد بود و ضخامت آن هیج تغییری نخواهد کرد. ضمن اینکه، لبه‌های آن مثل تبلت آیپد ایر مسطح خواهند بود.

آیپد مینی

همچنین سنسور اثر انگشت آیپد مینی بعدی اپل، در محل دکمه پاور تعبیه خواهد شد و اسپیکرهای آن بهبود قابل‌توجهی خواهند یافت. به جای کانکتور لایتنینگ هم از یک پورت USB-C استفاده خواهد شد. منابع مختلف گفته‌اند که آیپد مینی جدید اپل در سه رنگ مشکی، طلایی و نقره‌ای ارایه خواهد شد.

آیپد مینی

این تبلت مجهز به چیپست A14 اپل خواهد بود و از نسخه جدیدتر قلم اپل پنسل پشتیبانی خواهد کرد. آیپد مینی جدید اپل احتمالا تا قبل از پایان امسال معرفی خواهد شد و به احتمال زیاد یک نسخه ۵G هم برای آن ارایه خواهد شد.

منبع: GSMArena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 83 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 14 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها