اخبار تکنولوژی شیائومی خود را برای معرفی ردمی نوت ۱۲ آماده می‌کند - فارس بازان

ردمی، برند فرعی شیائومی، امسال دو سری نوت جدید شامل ردمی نوت ۱۰ و ردمی نوت ۱۱ معرفی کرد و به نظر می‌رسد که در سال‌های آینده نیز به همین روش عمل خواهد نمود و هر سال دو سری نوت معرفی خواهد کرد. ردمی، امسال سری نوت ۱۰ را در ماه مارس و ردمی نوت ۱۱ را هم دو هفته بعد از آن معرفی کرد.

سری نوت ۱۱ شامل سه مدل نوت ۱۱، نوت ۱۱ پرو و نوت ۱۱ پرو پلاس می‌شود و در عرض دو هفته ۱ میلیون دستگاه فروخت. حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که این شرکت خود را برای معرفی سری ردمی نوت ۱۲ آماده می‌کند.

مطالب مرتبط:

لو ویبینگ، مدیرعامل ردمی، امروز اعلام کرد که هر دو سری نوت ۱۰ و ۱۱ فروش خوبی داشته‌اند و مشتریان می‌توانند برحسب نیاز خودشان هر کدام را دوست دارند انتخاب کنند. ویبینگ از طرفداران ردمی پرسید: «آیا شما پیشنهادی برای سری بعدی ردمی نوت دارید؟» و یکی از کاربران در پاسخ او گفت «اسنپدراگون ۸۷۰» و بقیه کاربران نیز آن را تایید کردند.

ردمی نوت ۱۲

با این‌حال، ویبینگ در پاسخ او گفت که اسنپدراکون ۸۷۰ برای سری نوت نیست بلکه سری K از این تراشه استفاده می‌کند. بنابراین باتوجه به این صحبت‌های ویبینگ می‌تواند حدس زد که سری ردمی نوت ۱۲ مجهز به اسنپدراگون ۸۷۰ نخواهد بود. تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ محبوبیت زیادی در بین مشتریان دارد و دارای عملکرد عالی و مصرف انرژی پایینی است.  در حال حاضر بسیاری از گوشی‌های شیائومی و ردمی، مثل ردمی K40 و شیائومی Mi 10S، از این تراشه بهره می‌برند. براساس آخرین گزارش‌ها، تا آخر امسال نیز دو گوشی ردمی/شیائومی با این پردازنده معرفی خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت ThePixel، نسخه جهانی ردمی نوت ۱۱ در سه ماهه اول ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد و تفاوت زیادی با نسخه چینی آن خواهد داشت؛ این نسخه به جای پردازنده دایمنسیتی مدیاتک مجهز به یک تراشه اسنپدراگون خواهد بود. این تراشه به احتمال زیاد اسنپدراگون ۷۷۸G پلاس یا اسنپدراگون ۶۹۵ خواهد بود.

ما هنوز اطلاعات زیادی درباره سایر مشخصات نسخه جهانی ردمی نوت ۱۱ و همچنین ردمی تنوت ۱۲ نداریم و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در روزها و هفته‌های آینده چه جزئیات دیگری درباره آن‌ها فاش می‌شود.

منبع: Gizchina

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 191 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 16 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها