اخبار تکنولوژی ظرفیت باتری آیفون‌ 13 پیش از معرفی رسمی فاش شد - فارس بازان

امشب در  جریان برگزاری مراسم کالیفرنیا استریمینگ، اپل رسما آیفون ۱۳ را معرفی خواهد کرد. حال ظرفیت باتری این محصول پیش از معرفی رسمی آن فاش شده است.

شاید آیفون ۱۳ اپل از نظر طراحی ظاهری نسبت به نسل فعلی این محصول تغییرات زیادی نداشته باشد، اما مدل جدید گوشی‌های پرچمدار اپل همچنان قابلیت‌های دیگری دارند که برای بسیاری جذاب خواهند بود.

شایعه شده که آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس از نمایشگرهای اولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهند برد. همچنین انتظار می‌رود حافظه‌ی داخلی تمام مدل‌های آیفون ۱۳ بیشتر شود. اما یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این محصول، عمر باتری بیشتر است زیرا ظاهرا اپل از باتری‌های بزرگ‌تر در نسل جدید آیفون استفاده کرده و همچنین پردازنده‌ی A15 بایونیک از نظر مصرف انرژی بهینه‌تر شده است.

آیا آیفون ۱۳ عمرباتری بیشتری خواهد داشت؟

بله. بنا به اعلام مینگ‌چی کو که یک یاز تحلیل‌گران معروف اخبار مرتبط با شرکت اپل است، شرکت کوپرتینویی قصد دارد امسال از یک باتری بزرگ‌تر در آیفون ۱۳ استفاده کند. استفاده از برد مدارهای منعطف باعث شده تا اپل بتواند از یک باتری با ابعاد بزرگ‌تر در آیفون‌های جدید خود بهره ببرد.

علاوه‌بر این، گزارش‌هایی منتشر شده که بر اساس آن، ضخامت همه‌ی مدل‌های آیفون ۱۳ حدود ۰.۲۶ میلی‌متر بیشتر خواهد شد که دلیل آن احتمالا استفاده از یک باتری بزرگ‌تر در این محصولات است. همچنین پردازنده‌ی A15 بایونیک از نظر مصرف انرژی بهینه‌تر عمل می‌کند و به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که عمر باتری نسل جدید پرچمداران اپل بیشتر از مدل‌های سال قبل باشد.

ظرفیت باتری آیفون ۱۳ چقدر است؟

تاکنون چندین گزارش مختلف مبنی بر افزایش ظرفیت باتری آیفون‌ ۱۳ منتشر شده است. در جدیدترین گزارش که توسط L0vetodream در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو منتشر شده، ظرفیت این محصول اعلام شده است. ظرفیت مورد انتظار برای آيفون ۱۳ بر اساس این گزارش در ادامه آمده است.

  • ظرفیت باتری آیفون ۱۳ مینی ۲۴۰۶ میلی‌آمپر ساعت
  • ظرفیت باتری آیفون ۱۳ استاندارد ۳۰۹۵ میلی‌آمپر ساعت
  • ظرفیت باتری آیفون ۱۳ پرو ۳۰۹۵ میلی‌آمپر ساعت
  • ظرفیت باتری آیفون ۱۳ پرو مکس۴۳۵۲ میلی‌آمپر ساعت

آیا این یعنی دیگر نباید نگران خالی شدن باتری آیفون ۱۳ باشیم؟

مگ سیف آیفون

تا کنون مشخص شده که عمر باتری تمام مدل‌های آیفون ۱۳ بهبود یافته است. اما اینکه این محصولات با مشکل خالی شدن سریع باتری مواجه هستند یا نه، موضوعی است که پس از بررسی این گوشی‌ها می‌توان آن را فهمید.

آیا آیفون ۱۳ از شارژ معکوس بی‌سیم پشتیبانی می‌کند؟

احتمال دارد آیفون ۱۳ از قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس نیز بهره ببرد زیرا در برخی از گزارش‌ها اعلام شده که اپل از یک پد شارژ بی‌سیم بزرگ‌تر در این سری از گوشی‌های هوشمند خود استفاده کرده است.

استفاده از پد شارژ بزرگ‌تر به‌منظور مدیریت بهتر گرما است و به همین دلیل می‌توان انتظار داشت این پدها از ولتاژ بالاتری پشتیبانی کنند. در نتیجه می‌توان انتظار داشت که اپل قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس را به آیفون ۱۳ اضافه کرده باشد. این ویژگی امکان شارژ کردن سایر دستگاه‌هایی که از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند را فراهم خواهد کرد که از جمله این محصولات می‌توان به ایرپاد و ساعت هوشمند اپل‌واچ اشاره کرد.

آیا آیفون ۱۳ مگ‌سیف دارد؟

شایعه شده که آیفون ۱۳ از یک مگ‌سیف ارتقاء یافته بهره خواهد برد. دستگاه‌های جدید اپل همچنین به آهنرباهای قدرتمند‌تری برای بخش مگ‌سیف مجهز خواهد شد. بسیاری از کاربران قدرت سیستم فعلی مگ‌سیف را کافی نمی‌دانند و به همین دلیل می‌توان انتظار داشت اپل قابلیت مگ‌سیف را در نسل جدید آيفون تقویت کند.

در واقع یکی از دلایلی که باعث شده انتظار داشته باشیم اپل از یک پدشارژ بزرگ‌تر در آیفون‌ ۱۳ استفاده کند این است که شرکت یاد شده قصد دارد از کارکرد صحیح آن با آهنرباهای بزرگ‌تر اطمینان حاصل کند.

آیفون ۱۳ از چه شارژری استفاده خواهد کرد؟

آیفون‌های سری ۱۲ اپل از شارژ ۲۰ وات پشتیبانی می‌کنند. بر اساس شایعات، آیفون ۱۳ از فناوری شارژ ۲۵ وات پشتیبانی خواهد کرد. در این شرایط شرکت اپل یک شارژر با قدرت ۲۵ وات معرفی خواهد کرد که به‌احتمال زیاد مثل سال گذشته به‌طور جداگانه به‌فروش خواهد رسید.

برای اطلاع از خبرهای جدید در مورد آیفون ۱۳ با تکفارس همراه باشید. ما تمام خبرها و مطالب مرتبط با رویداد امروز اپل را به‌طور کامل پوشش خواهیم داد.

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکفارس و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام تکفارس
تلگرام تکفارس

منبع: PhoneA

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 70 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 11 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها