اخبار تکنولوژی مایکروسافت پشتیبانی از اپلیکیشن های اندروید را به ویندوز 11 اضافه کرد - فارس بازان

مایکروسافت امروز بیلد شماره‌ی ۲۲۰۰۰٫۵۲۶ ویندوز ۱۱ را در دسترس قرار داد که شامل قابلیت‌هایی مانند ویجت آب‌ و هوای جدید و به‌روزرسانی‌هایی برای مرورگر اج می‌شود اما بدون شک مهم‌ترین ویژگی این نسخه از سیستم‌عامل جدید مایکروسافت، اضافه‌شدن پشتیبانی از اپلیکیشن‌های اندروید به آن است.

در حال حاضر حدود ۱۰۰۰ عدد از اپلیکیشن‌های اندروید از طریق فروشگاه اپلیکیشن‌های آمازون برای ویندوز ۱۱ ارائه شده است اما انتظار می‌رود که این تعداد در آینده افزایش داشته باشد. توجه داشته باشید که این بیلد ویندوز ۱۱ در مرحله‌ی آزمایشی بوده و مایکروسافت هنوز نسخه‌ی پایدار آن را منتشر نکرده است. در حال حاضر این بیلد تنها در کشور آمریکا منتشر شده است.

ویندوز 11

شما می‌توانید برای دسترسی به به‌روزرسانی جدید ویندوز، وارد بخش Settings شده و سپس گزینه‌های Update & Secrity و Windows Update را انتخاب کنید. پس از دریافت این به‌روزرسانی (KB5010414)، شما باید فروشگاه مایکروسافت را نیز به‌روزرسانی کنند. برای این کار ابتدا از فروشگاه مایکروسافت وارد بخش Library شده و سپس گزینه‌ی Get Updates را انتخاب کنید.

نظر شما در مورد ویندوز ۱۱ چیست؟ به‌نظر شما مایکروسافت باید چه ویژگی‌هایی را به این سیستم‌عامل اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 103 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 17 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها