اخبار تکنولوژی ویژگی رم پلاس برای گلکسی A52 عرضه شد - فارس بازان

با وجود آن که به رم پلاس (ویژگی رم مجازی برای گوشی‌های سامسونگ) درون جزئيات به‌روزرسانی وان UI 4 اشاره شده است اما این مورد از قابلیت‌های پیش‌فرض اندروید ۱۲ نیست.

سامسونگ این ویژگی را حتی پیش از به‌روزرسانی به اندروید ۱۲ برای بعضی از گوشی‌ها مانند گلکسی زد فولد ۳، سری گلکسی S21، سری گلکسی M52 و گلکسی A52s 5G در دسترس قرار داده است.

اکنون مدل ۴G گلکسی A52 نیز به این ویژگی مجهز خواهد شد. به‌روزرسانی اخیر این دستگاه با شماره A52FXXU4AUI3 به کاربران اجازه می‌دهد که علاوه بر رم پلاس، وصله امنیتی ماه اکتبر را هم دریافت کنند.

این ویژگی مدت‌هاست که در دنیای کامپیوترها به کار گرفته می‌شود و اکنون درون دنیای گوشی‌های هوشمند نیز عملکرد و اساس مشابهی دارد. در حقیقت اکنون این سوال مطرح است که چه چیزی باعث شده است تا سال ۲۰۲۱ به همان بازه زمانی تبدیل شود که شرکت‌های تولید کننده گوشی به سمت استفاده از آن در محصولات اندرویدی متمایل شوند؛ آیا اکنون سرانجام حافظه‌های گوشی‌های هوشمند به همان اندازه‌ای که انتظار می‌رفت، پرسرعت شده‌اند؟

به هر حال پاسخ هر چه که باشد، اکنون شما تقریباً می‌توانید «رم بیشتری را دانلود کنید». این کنایه‌ای آشکار به دوران کلاسیک است که کاربران به دنبال انجام این کار در رایانه‌های شخصی خود بودند و نتایج جست‌وجوهای اینترنت همیشه به این واقعیت اشاره می‌کرد.

منبع:‌ GSM Arena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 121 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 11 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها