اخبار تکنولوژی پتنت جدید اپل به یک نوت بوک تاشو اشاره دارد - فارس بازان

اپل به‌تازگی یک پتنت جدید درباره یک دستگاه تاشو دوگانه در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری آمریکا به ثبت رسانده است که ظاهری شبیه به یک آیپد و نوت بوک دارد. این پتنت نشان می‌دهد که اپل احتمالا می‌خواهد روی یک آیپد تا نوت بوک تاشو کار کند.

براساس آنچه که در تصاویر پتنت دیده می‌شود، نمایشگر دستگاه ‌تاشو اپل از وسط جدا می‌شود و امکان نمایش محتوا در یک یا دو تکه مجزا را به کاربر خواهد داد.

مطالب مرتبط:

طبق این پتنت، مواقعی که دستگاه در حالت کار مشترک قرار دارد، تصاویر می‌توانند در عرض نمایشگرها کشیده شوند. از طرفی، اسپیکرهای این دستگاه می‌توانند کانال‌های صوتی متفاوتی را پخش کنند. ضمن اینکه دوربین‌ها و سنسوری آن مکن است عملکردهای کاملا متفاوتی بر عهده داشته باشند.

پتنت اپل

طراحی این دستگاه، بسیار شبیه به سرفیس نئو مایکروسافت است که می‌تواند بعد از باز شدن تبدیل به یک نوت بوک بشود. پتنت اپل نشان می‌دهد که این سیستم از چندین نمایشگر و دستگاه الکترونیکی در کنار هم بهره برده است و ممکن است از ترکیب حسگرها برای تشخیص اینکه چه زمانی لبه اولین دستگاه در نزدیکی لبه دومین دستگاه الکترونیکی قرار می‌گیرد استفاده کند.

همچنین روی این دستگاه آهنرباهایی وجود خواهد داشت که قرارگیری نمایشگرها در جهات مختلف را تضمین خواهند کرد. بنابراین ما با یک دستگاه نوت‌بوک‌مانند طرف هستیم که احتمالا با یک کیبورد مجازی کار خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که این دستگاه آیا رنگ واقعیت به خود خواهد دید یا نه. در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 120 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 20 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها