اخبار تکنولوژی گوگل قابلیت RCS گوگل مسیج را با سرویس Continuity سامسونگ ادغام می‌کند - فارس بازان

گوگل خود را برای یکپارچه‌سازی قابلیت RCS گوگل مسیج با قابلیت Continuity سامسونگ آماده می‌کند. قابلیت Continuity به کاربران تبلت و ساعت هوشمند سامسونگ اجازه می‌دهد تا تماس‌ها و پیام‌های خود را از یک گوشی هوشمند سامسونگ دریافت کنند. حالا یکپارچه‌سازی آن با RCS گوگل مسیج، اجازه دسترسی را به Continuity را به پیام‌های RCS خواهد داد و کاربران در حین کار با گوگل مسیج قادر به پاسخ دادن به پیام‌ها خواهند بود.

مطالب مرتبط:

این موضوع را توسعه‌دهندگان XDA از طریق یک رشته کد که در بین کدهای اپلیکیشن اندروید مسیج پیدا شده، کشف کرده‌اند. این رشته کد اشاره به مجوز جدیدی برای اپلیکیشن اندروید مسیج دارد.

پیش از این، گزارش‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه گوگل مسیج در حال باز کردن یک API ویژه برای اپلیکیشن‌های شخص ثالث است تا با پیام‌های RCS کار کنند، اما بعداً مشخص شد نسخه‌ای از گوگل مسیج که حاوی این رشته کد بوده، فقط منحصر به گوشی‌های سامسونگ بوده است.

بد نیست بدانید که گوشی‌های سامسونگ (در خارج از آمریکا) از گوگل مسیج به‌عنوان اپلیکیشن پیام‌رسانی پیش‌فرض استفاده می‌کنند. تا قبل از این، سامسونگ از اپلیکیشن وان UI خودش برای ارسال پیام استفاده می‌کرد که توسط RCS پشتیبانی می‌شد.

منبع: GSMArena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 110 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 13 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها