اخبار تکنولوژی ۵ نکته اساسی برای استفاده حرفه ای از چت بات هوش مصنوعی بینگ - فارس بازان

ابزار هوش مصنوعی چت‌بات بینگ مایکروسافت اوایل سال ۲۰۲۳ بر پایه  پلتفرم OpenAI ChatGPT برای بهبود نتایج جستجوها عرضه شد و حالا خیل عظیمی از کاربران از آن استفاده می‌کنند.

این ابزار، امکانات مختلفی را در اختیار کاربرانی که به دنبال جستجوهای بهتر و تولید محتوا هستند قرار داده است. این پلتفرم همچنین می‌تواند ایده‌های جدیدی را در اختیار شما قرار دهد. ابزار هوش مصنوعی بینگ مستقیما با موتور جستجوی بینگ ادغام شده است و می‌تواند یک پلتفرم عالی برای کسانی که به دنبال یک بستر یکپارچه برای سبک زندگی دیجیتالی خود هستند باشد.

ویژگی مهم هوش مصنوعی بینگ آن است که به‌راحتی می‌توانید به جعبه ابزار آن دسترسی پبدا کنید. اما برای اینکه بهتر بتوانید با جعبه ابزار آن کار کنید، باید نکاتی را درباره آن‌ها بدانید. ما در اینجا سعی کرده‌ایم به ۵ نکته مهم و اساسی برای غنی‌تر کردن رابطه خود با هوش مصنوعی بینگ اشاره کنیم.

با اپلیکیشن موبایلی بینگ امکان مکالمه گفتگومحور را تجربه کنید

شاید بتوان گفت که یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های هوش مصنوعی بینگ، ایجاد ارتباط با آن از طریق میکروفون است. شما با دانلود و نصب اپلیکیشن موبایلی بینگ می‌توانید روی گوشی خود به ابزار هوش مصنوعی بینگ دسترسی داشته باشید و با این هوش مصنوعی ارتباط مبتنی بر گفتگو برقرار کنید.

هوش مصنوعی بینگ "۵ نکته اساسی برای استفاده حرفه ای از چت بات هوش مصنوعی بینگ"

این قابلیت برای کسانی که به دنبال نتایج بهتر و سریع‌تر از طریق گفتگو با ابزارهای چت هوش مصنوعی هستند یک گزینه عالی است. ما قبلا نمونه کوچکتر آن را در دستیارهای صوتی الکسا آمازون و سیری اپل دیده‌ایم. استفاده از این دستیارهای هوشمند هرچند بسیار آسان بود اما قابلیت‌های آن‌ها در مقایسه با پلتفرم‌های جدید هوش مصنوعی که به‌تازگی وارد بازار شده‌اند، چندان پیشرفته نیست. هوش مصنوعی بینگ توانسته با فراهم کردن تعاملات مبتنی بر گفتگو این شکاف را پر کند.

از لحن ترکیبی برای دریافت پاسخ‌های بهتر استفاده کنید

چت‌بات هوش مصنوعی بینگ بر پایه همان مدل زبانی GPT-4 در پلتفرم هوش مصنوعی ChatGPT توسعه یافته است. این به معنای آن است که شما از هوش مصنوعی بینگ می‌توانید به ‌عنوان یک پلتفرم ترکیبی قدرتمند استفاده کنید. اگر شما از هوش مصنوعی بینگ بخواهید که یک پیش‌نویس از یک متن برایتان بنویسد، به‌راحتی می‌تواند نیازهای شما را برآورده سازد. اما اگر فکر می‌کنید که متن تولیدشده انتظارات شما را برآورده نمی‌کند، می‌توانید از آن بخواهید که لحن خودش را تغییر دهد.

اگر شما به دنبال حجم متن بیشتری برای استفاده در یک محیط آموزشی هستید، می‌توانید با همان پارامترهای اولیه‌ای که تعریف کردید مجددا از هوش مصنوعی بینگ بخواهید که پاسخ خود را تکرار کند. اما اگر به دنبال یک متن هدفمند هستید بهتر است از لحن ترکیبی برای مکالمه با این چت‌بات هوش مصنوعی استفاده کنید تا نتایج دقیق‌تر و بهتری را دریافت کنید.

هوش مصنوعی بینگ "۵ نکته اساسی برای استفاده حرفه ای از چت بات هوش مصنوعی بینگ"

خوشبختانه هوش مصنوعی بینگ به شما اجازه می‌دهد تا لحن متن خروجی را تغییر دهید. شما می‌توانید از این هوش مصنوعی بخواهید تا متن‌تان را با لحنی سبک‌تر بنویسد و همچنین از چاشنی شوخ‌طبعی و ساده‌نویسی در آن استفاده کند. شما همچنین می‌توانید لحن آن را حرفه‌ای انتخاب کنید که این گزینه معمولا برای نوشتن متن‌هایی که مسئولیت زیادی روی دوش شما می‌گذارند استفاده می‌شود. در این لحن شما می‌توانید از هوش مصنوعی بخواهید که چند نکته کلیدی را رعایت کند. همین انعطاف‌پذیری هوش مصنوعی بینگ، باعث شده تا این پلتفرم تبدیل به یک گزینه عالی برای برآورده کردن طیف وسیعی از نیازهای کاربران شود.

با قابلیت Insights از مقالات طولانی و صفحات وب خلاصه تهیه کنید

یکی از قابلیت‌های بسیار جذاب هوش مصنوعی بینگ، امکان خلاصه‌سازی مقالات طولانی است. از آنجائیکه این هوش مصنوعی روی مرورگر اج مایکروسافت ارائه شده است، شما می‌توانید از آن برای خلاصه‌سازی صفحات وب و مطالب آنلاین استفاده کنید.

هوش مصنوعی بینگ "۵ نکته اساسی برای استفاده حرفه ای از چت بات هوش مصنوعی بینگ"

جهت استفاده از این قابلیت، ابتدا به صفحه‌ای که قصد خلاصه‌سازی آن را دارید بروید، سپس گزینه Insights در نوار کناری Bing AI را انتخاب کنید. این گزینه به‌سرعت صفحه موردنظر شما را بررسی کرده و خلاصه‌ای از آن را تهیه خواهد کرد که حتی شامل لینک‌های داخلی به برخی محتواهای مرتبط نیز می‌شود. این قابلیت هوش مصنوعی بینگ به‌ویژه برای کسانی که به دنبال خلاصه‌سازی کارهای روزمره خود هستند، بسیار عالی است. به عنوان مثال، شما می‌توانید با بهره‌گیری از قابلیت Insights بینگ به جای خواندن کامل مقالات، تعداد زیادی از مقالات را برای دانستن نکات کلیدی آن‌ها خلاصه‌سازی کنید.

با قابلیت یکپارچه DALL-E 2 تصاویر هوش مصنوعی تولید کنید

هوش مصنوعی بینگ قابلیت جذاب دیگری نیز دارد و نه تنها از GPT-4 پشتیبانی می‌کند بلکه از مدل DALL-E 2 که یک ابزار تولید تصاویر بر پایه هوش مصنوعی است بهره می‌برد. این قابلیت، بر توانمندی‌های پلتفرم بینگ افزوده و توانسته است آن را از سایر پلتفرم‌ها متمایز کند.

هوش مصنوعی بینگ "۵ نکته اساسی برای استفاده حرفه ای از چت بات هوش مصنوعی بینگ"

شما در یک جلسه چت Bing AI می‌توانید از هوش مصنوعی بینگ بخواهید که یک تصویر خاص را برایتان تولید کند. البته شما باید مشخص کنید که از چه چیزی می‌خواهید تصویر ایجاد کند. شما با دانستن نحوه عملکرد ابزارهای هوش مصنوعی در زمینه تولید تصاویر و تغییر پارامترهای ورودی آن می‌توانید خروجی‌های بسیار بهتری دریافت کنید. لازم به ذکر است که نحوه عملکرد برخی پلتفرم‌های تولیدکننده تصاویر صرفا مبتنی بر زیبایی و جذاب بودن است که این موضوع عمدتا از عکس‌های سلفی در دنیای امروزی نشات گرفته است. 

سبک مکالمه هوش مصنوعی بینگ را برای دریافت نتایج بهتر تنظیم کنید

شما می‌توانید نحوه چت با ابزار هوش مصنوعی جدید بینگ را برای ایجاد سبک‌های مختلفی از مکالمه تنظیم کنید تا تعاملات غنی‌تری با آن را تجربه کنید. این پلتفرم علاوه بر تولید خروجی‌های متفاوت بر اساس تنظیمات مختلف، می‌تواند خروجی‌های موجود را با خلاقیت و دقت بیشتری بازبینی کند. 

هوش مصنوعی بینگ "۵ نکته اساسی برای استفاده حرفه ای از چت بات هوش مصنوعی بینگ"

ایجاد تغییرات سبکی باعث خواهد شد تا شما ارتباط بهتری با هوش مصنوعی بینگ برقرار کنید. شما به جای اینکه از این پلتفرم بخواهید پاسخ‌های بیش ازحد متعادل به شما بدهد، می‌توانید با انتخاب یک سبک جدید، از تمام قابلیت‌های خلاقانه آن استفاده نمائید. این ویژگی باعث شده تا پلتفرم هوش بینگ تبدیل به به یک افزونه بسیار جذاب برای کاربران مرورگر اج شود. امتحان کردن سبک‌های مختلف به شما اجازه خواهد داد تا چندین برداشت متفاوت از یک موضوع را تجربه کنید و در نهایت یک متن عالی برای هدفی که دارید تولید کنید.

منبع: Slashgear

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 96 views بار دسته بندی : مقالات تاريخ : 22 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.