اخبار تکنولوژی شارژ 45 واتی گلکسی S22 اولترا تنها کمی از شارژ 25 واتی سریع تر است - فارس بازان

سامسونگ گوشی گلکسی S22 اولترا را همانند نسخه‌ی سال گذشته‌ی آن بدون شارژر روانه‌ی بازار کرده است. خوشبختانه کاربران می‌توانند از شارژرهای ۲۵ واتی سامسونگ روی این گوشی استفاده کنند اما سوال اصلی این‌جاست که آیا پشتیبانی این گوشی از شارژ ۴۵ واتی، ارزش خرید یک شارژر ۴۵ واتی جداگانه برای آن را دارد؟

حالا وب‌سایت SamMobile سرعت شارژ پرچمدار جدید سامسونگ را با استفاده از هر دو شارژر ۲۵ و ۴۵ واتی مورد آزمایش قرار داده است. به‌ادعای سامسونگ، شارژ ۴۵ واتی گوشی‌های گلکسی S22 پلاس و اولترا امکان شارژ ۵۰ درصدی آن‌ها در ۲۰ دقیقه را فراهم می‌کند. اما آزمایش این وب‌سایت نشان می‌دهد که علی‌رغم سرعت بالاتر شارژ ۴۵ واتی، تفاوت آن با شارژ ۲۵ واتی در گلکسی S22 اولترا بسیار ناچیز است.

گلکسی S22 اولترا

بر اساس این آزمایش، شارژ گلکسی S22 اولترا به مدت ۲۰ دقیقه با استفاده از شارژر ۴۵ واتی سامسونگ، ۴۵ درصد از باتری گوشی را پر می‌کند و این عدد برای شارژر ۲۵ واتی برابر با ۳۹ درصد می‌باشد. همچنین شارژ کامل این گوشی با استفاده از شارژر ۴۵ واتی تنها ۴ دقیقه سریع‌تر از شارژر ۲۵ واتی انجام می‌شود. در آخر می‌توان گفت که پرداخت هزینه‌ی اضافی برای خرید شارژر ۴۵ واتی جداگانه کاری منطقی نخواهد بود چرا که سرعت شارژ گلکسی S22 اولترا با استفاده از این شارژر تفاوت چندانی با شارژرهای ۲۵ واتی ندارد.

نظر شما در مورد سری گلکسی S22 چیست؟ به‌نظر شما آیا این سری از گوشی‌های سامسونگ توان رقابت با پرچمداران شرکت‌های رقیب را خواهند داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 173 views بار دسته بندی : همه محصولات تاريخ : 17 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها