اخبار تکنولوژی قیست سری شیائومی 12 در اروپا فاش شد - فارس بازان

گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ از دسامبر گذشته در کشور چین عرضه شده‌اند اما هنوز خبری از عرضه‌ی این گوشی‌ها در بازار جهانی نیست. با این وجود، اخیراً اطلاعاتی در خصوص این گوشی‌ها فاش شده که به قیمت و ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی نسخه‌ی جهانی آن‌ها اشاره دارد.

بر اساس این اطلاعات، شیائومی ۱۲ پرو چیزی بین ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ یورو قیمت خواهد داشت. در حال حاضر به‌طور دقیق مشخص نیست که این بازه‌ی قیمتی مربوط به یکی از نسخه‌های این گوشی بوده و یا برای مثال، نسخه‌ی پایه‌ی آن با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۱۰۰۰ دلار به فروش خواهد رسید. همچنین گفته می‌شود که شیائومی ۱۲ نیز چیزی بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ یورو قیمت‌گذاری شده و این گوشی در دو نسخه با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۸ و ۲۵۶/۸ گیگابایتی روانه‌ی بازار خواهد شد. قیمت شیائومی ۱۲ ایکس نیز با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی مشابه چیزی بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ یورو خواهد بود.

شیائومی 12

گفته می‌شود که هر سه گوشی در رنگ‌های آبی، خاکستری و بنفش و در اواخر ماه جاری میلادی و یا اوایل ماه آینده روانه‌ی بازار می‌شوند. توجه داشته باشید که در حال حاضر این اطلاعات در حد گمانه‌زنی بوده و شیائومی هنوز هیچ یک از آن‌ها را تایید نکرده است.

نظر شما در مورد سری شیائومی ۱۲ چیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی‌ها در بازار جهانی به موفقیت دست پیدا خواهند کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 143 views بار دسته بندی : همه محصولات تاريخ : 17 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها