اخبار تکنولوژی شیائومی ردمی K50 گیمینگ معرفی شد - فارس بازان

شیائومی اوایل امروز در جریان رویدادی در کشور چین گوشی ردمی K50 گیمینگ را معرفی کرد. این اولین گوشی از خانواده‌‌ی ردمی K50 بوده و جانشین ردمی K40 گیمینگ محسوب می‌شود. ردمی K50 گیمینگ از تراشه‌ی پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره برده و از شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

شیائومی در این گوشی از دو تریگر فیزیکی، موتور لرزشی سایبر انجین (CyberEngine) و دو بلندگوی JBL استفاده کرده است. این گوشی همچنین از اتاق خنک‌سازی جدیدی بهره برده که شامل یک رادیاتور مسی در قسمت بالای تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و دو صفحه‌ی گرافیتی، فولاد ضد زنگ و متریال مش می‌شود.

ردمی K50 گیمینگ از نمایشگر امولد ۶٫۶۷ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۴۸۰ هرتز بهره برده و به محافظ گوریلا گلس ویکتوس مجهز شده است. ترکیب دوربین‌های این گوشی نیز شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر سونی IMX 686، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، ماکروی ۲ مگاپیکسلی و سلفی ۲۰ مگاپیکسلی با حسگر سونی IMX 596 می‌شود.

باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی، رابط کاربری MIUI 13 و پشتیبانی از وای‌فای ۶E و NFC از دیگر ویژگی‌های ردمی K50 گیمینگ است. شیائومی این گوشی را در سه رنگ آبی، نقره‌ای و سیاه به بازار عرضه خواهد کرد. همچنین نسخه‌‌ی ویژه‌ای از این گوشی با همکاری تیم فرمول ۱ مرسدس ای‌ام‌جی روانه‌ی بازار خواهد شد.

نسخه‌ی پایه‌ی ردمی K50 گیمینگ با ۸ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸ گیگابایت UFS 3.1 با قیمت ۳٫۲۹۹ یوان (۵۲۰ دلار) روانه‌‌ی بازار خواهد شد. نسخه‌های دیگر این گوشی نیز با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۱۲ و ۲۵۶/۱۲ گیگابایتی به ترتیب ۳٫۵۹۹ یوان (۵۶۷ دلار) و ۳٫۸۹۹ یوان (۶۱۵ دلار) قیمت‌گذاری شده‌اند. در حال حاضر اطلاعاتی از قیمت و تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی جهانی این گوشی در دسترس نیست.

منبع: GSMArena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 112 views بار دسته بندی : همه محصولات تاريخ : 17 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها