اخبار تکنولوژی آنر ایکس 20 مکس از صفحه نمایش 7 اینچی استفاده خواهد کرد - فارس بازان

آنر X10 مکس ۵G یکی از بزرگ‌ترین گوشی‌هایی بود که این کمپانی چینی تولید کرده است. این گوشی به صفحه نمایش ۷٫۰۹ اینچی و پردازنده‌ی دایمنسیتی ۸۰۰ ۵G مجهز شده بود. حالا اطلاعات جدیدی از جانشین این گوشی یعنی آنر ایکس ۲۰ مکس افشا شده که به صفحه نمایش یزرگ آن اشاره دارد.

مطالب مزتبط:

براساس گزارش‌های مختلف، آنر ایکس ۲۰ مکس از صفحه نمایش ۷٫۲ اینچی، باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پردازنده‌ی دایمنسیتی ۱۱۰۰ استفاده خواهد کرد. این در حالی است که آنر ایکس ۱۰ مکس از صفحه نمایش کوچک‌تر و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. انتظار می‌رود که این گوشی همانند نسخه‌ی پیشین از پنل RGBW استفاده کند. این پنل در مقایسه با پنل‌های RGB مصرف انرژی پایین‌تری دارد.

گفته می‌شود که آنر در گوشی ایکس ۲۰ مکس از نرخ تازه‌سازی بالا، فناوری فست شارژ و دوربین‌های قدرتمندتر استفاده خواهد کرد. از آن‌جایی که آنر ایکس ۱۰ مکس از فست شارژ ۲۲٫۵ واتی پشتیبانی می‌کرد، انتظار می‌رود که آنر ایکس ۲۰ مکس به‌لطف باتری قدرتمندتر خود از فست شارژ سریع‌تری بهره ببرد

نظر شما در مورد مشخصات احتمالی آنر ایکس ۲۰ مکس چیست؟ آنر در چه تاریخی از این گوشی رونمایی خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 155 views بار دسته بندی : همه محصولات تاريخ : 11 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها