اخبار تکنولوژی تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری ۵۰ آنر مشخص شد - فارس بازان

آنر امروز در خبری مهم اعلام کرد که گوشی‌های سری ۵۰ این شرکت در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) در مراسمی در کشور چین به‌طور رسمی رونمایی خواهد شد.

این شرکت در ویبو ویدیویی را منتشر کرد که به طراحی دوربین‌ گوشی‌های سری ۵۰ اشاره می‌کند. متاسفانه این ویدیو جزئیات بیشتری را به اشتراک نگذاشته است. آنر هنوز اطلاعات بیشتری از گوشی‌های سری ۵۰ را منتشر نکرده اما این شرکت قبلاً تایید کرده بود که نسخه‌ی پایه‌ی گوشی آنر ۵۰ از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۷۸G استفاده خواهد کرد. به احتمال زیاد نسخه‌ی پروی این گوشی نیز از پردازنده‌ی مشابهی استفاده خواهد کرد اما با توجه به گزارش بنچمارک Master Lu نسخه‌ی پرو پلاس آنر ۵۰ به پردازنده‌ی قدرتمندتر اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد شد.

مطالب مرتبط:

آنر 50

دیگر مشخصات افشاشده‌ی نسخه‌ی پرو پلاس این گوشی توسط بنچمارک Master Lu شامل صفحه نمایش امولد ۶٫۷۹ اینچی با رزولوشن +QHD و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، رم ۸ گیگابایتی LPDDR5، حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی UFS 3.1 و باتری ۴٫۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ با سیم ۶۶ واتی و شارژ بدون سیم ۵۰ واتی می‌شود.

این گوشی از دو دوربین ۳۲ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی در قسمت جلو و ترکیب دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سه‌بعدی مدت پرواز (TOF) در قسمت پشتی بهره برده است.

منبع: GSMAerna

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 92 views بار دسته بندی : همه محصولات تاريخ : 15 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها