اخبار تکنولوژی تاریخ عرضه ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ فاش شد - فارس بازان

اوایل سال جاری تصاویری از ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ منتشر شد که طراحی مدور نمایشگر آن را نشان می‌داد. حالا یکی از افشاگران مشهور حوزه‌ی فناوری ادعا کرده که به تاریخ عرضه‌ی این محصول دست پیدا کرده است.

بر اساس گزارش جدید آقای جان پراسر، گوگل از ساعت هوشمند خود در تاریخ ۵ خرداد ۱۴۰۱ رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این شرکت برخی از ویژگی‌های جدید سیستم‌عامل ور او اس را در این دستگاه آزمایش کند. در حالی که هنوز اطلاعات زیادی از ساعت گوگل پیکسل واچ در دسترس نیست اما تصاویر تبلیغاتی فاش‌شده از این محصول به طراحی مدور نمایشگر و لبه‌های باریک آن اشاره داشته‌اند. همچنین در این تصاویر، تاج ساعت در سمت راست آن قرار گرفته است.

گوگل پیکسل واچ

گوگل با عرضه‌ی ساعت هوشمند پیکسل واچ، اکوسیستم خود را گسترش خواهد داد و محصولی جدید را به لیست محصولات خود، که شامل گوشی‌های سری پیکسل و همچنین ایربادهای سری پیکسل بادز می‌شود، اضافه خواهد کرد. انتظار می‌رود که این ساعت هوشمند از قابلیت‌هایی مانند حسگر ضربان قلب و همچنین نرم‌افزارهای تناسب اندام پشتیبانی کند.

نظر شما در مورد ساعت هوشمند گوگل چیست؟ به‌نظر شما آیا گوگل در بازار ساعت‌های هوشمند عملکرد موفقی را به ثبت خواهد رساند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 150 views بار دسته بندی : همه محصولات تاريخ : 23 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها