اخبار تکنولوژی تصاویر رسمی دوربین آنر ۵۰ منتشر شد - فارس بازان

گوشی‌های سری آنر ۵۰ در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) معرفی خواهند شد و امروز این شرکت چینی ظاهر پشتی این گوشی را به نمایش گذاشت. هر دو تصویر منتشرشده توسط آنر تایید شده و براساس آن‌ها، دوربین‌های پشتی گوشی‌ آنر ۵۰ در دو محفظه‌ی حلقه‌ای قرار خواهند گرفت.

مطالب مرتبط:

گوشی نمایش‌داده شده در تصاویر سه دوربین جانبی و یک دوربین اصلی آن را نمایش داده است. به احتمال زیاد این گوشی آنر ۵۰ پرو پلاس بوده که نسخه‌ی قدرتمندتر آنر ۵۰ پرو خواهد بود. در یکی از تصاویر به دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی اشاره شده است که احتمالاً مشابه دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی آنر ۵۰ پرو خواهد بود. انتظار می‌رود که این گوشی برای اولین بار در بین گوشی‌های شرکت مستقل آنر از شارژ ۱۰۰ وات پشتیبانی کرده و به صفحه نمایش ۱۰ بیتی مجهز شود.

گوشی‌های سری آنر 50

دلیل اصلی جدای شرکت آنر از هوآوی، استفاده‌ی محصولات این شرکت از خدمات موبایلی گوگل بوده و انتظار می‌رود که این گوشی از چنین خدماتی بهره‌مند شود. گفته می‌شود که این گوشی علاوه‌ بر سیستم‌عامل قدرتمند، از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده کند. اطلاعات رسمی کامل این گوشی در چهارشنبه‌ی آینده منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد گوشی‌های سری آنر ۵۰ چیست؟ آیا آنر با استفاده از خدمات موبایلی گوگل می‌تواند با گوشی‌های پرچمدار شرکت‌های دیگر رقابت کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 171 views بار دسته بندی : همه محصولات تاريخ : 15 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها