اخبار تکنولوژی دیمنسیتی ۹۰۰ در گیگ بنچ عملکرد بهتری را نسبت به اسنپدراگون ۷۶۵G به ثبت رساند - فارس بازان

در حال حاضر تنها گوشی اوپو رنو ۶ ۵G از پردازنده‌ی دیمنسیتی ۹۰۰ شرکت مدیاتک استفاده می‌کند. این پردازنده با نام مدل MT6877V/ZA در بنچمارک گیک‌بنچ (GeekBench) مشاهده شد. براساس این بنچمارک، دیمنسیتی ۹۰۰ در گوشی اوپو CPH2251 مورد استفاده قرار گرفته است. هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی همان رنو ۶ ۵G است و یا با محصولی دیگر از شرکت اوپو روبه‌رو هستیم.

نتیجه‌ی آزمایش‌های این بنچمارک بسیار جالب بود و براساس آن، پردازنده‌ی دیمنسیتی ۹۰۰ یکی از قدرتمندترین پردازند‌ه‌های میان‌رده‌ی حال حاضر است. این پردازند براساس معماری ۶ نانومتری طراحی شده و از دو هسته‌ی Cortex-A78 با سرعت کلاک ۲٫۴ گیگاهرتز، تراشه گرافیکی Mali-G68 MC4 و مودم ۵G بهره می‌برد.

مطالب مرتبط:

متاسفانه هنوز نتیجه‌ی آزمایش‌های پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۷۸G، که براساس معماری ۶ نانومتری طراحی شده و رقیب مستقیم دیمنسیتی ۹۰۰ به حساب می‌آید، منتشر نشده است. با این حال آماری از عملکرد پردازنده‌ی ۵ نانومتری اسنپدراگون ۷۸۰G منتشر شده است.

دیمنسیتی 900

براساس اطلاعات بنچمارک گیک‌بنچ، پردازنده‌ی دیمنسیتی ۹۰۰ سرعت بیشتری نسبت به اسنپدراگون ۷۵۰G و ۷۶۵G داشته و عملکرد آن نسبت به چند پردازنده‌ی دیگر نیز بهتر بوده است. متاسفانه اطلاعات مربوط به عملکرد پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۷۸G منتشر نشده و در حال حاضر نمی‌توانیم این دو پردازنده را مقایسه کنیم.

در حال حاضر گوشی ویو V2123A نیز از پردازنده‌ی دیمنسیتی ۹۰۰ استفاده می‌کند اما این گوشی در آزمایش‌های گیگ‌بنچ ۴ بررسی شد و از این رو، اطلاعات مربوط به آن با اطلاعات منتشر شده در این خبر قابل مقایسه نخواهد بود.

منبع: GSMArena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 99 views بار دسته بندی : همه محصولات تاريخ : 15 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها