اخبار تکنولوژی طراحی نمایشگر و بخش جلویی وان پلاس 10 پرو فاش شد - فارس بازان

وان پلاس حدود یک هفته‌ی پیش تصاویری از پنل پشتی گوشی وان پلاس ۱۰ پرو را منتشر کرد و حالا این شرکت چینی، طراحی بخش جلویی و نمایشگر این پرچمدار جدید را به نمایش گذاشته است. بر اساس تصویر منتشرشده، وان پلاس ۱۰ پرو از نمایشگر منحنی با لبه‌هایی بسیار باریک بهره برده و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی آن از گوشی وان‌ پلاس ۹ پرو بالاتر به‌نظر می‌‍رسد. همچنین ناچ دوربین سلفی این گوشی نیز همانند وان پلاس ۹ پرو در قسمت بالا سمت چپ قرار گرفته است.

وان پلاس 10 پرو

وان پلاس همچنین روز گذشته تایید کرد که این گوشی پرچمدار اولین دستگاهی خواهد بود که به همراه رابط کاربری کالر او اس ۱۲٫۱ (ColorOS 12.1) در کشور چین عرضه می‌شود. گفته می‌شود که این رابط کاربری بسیار سریع‌تر و روان‌تر از نسخه‌های قبلی بوده و وان پلاس در آن ایموجی‌های متحرک اختصاصی خود با نام Omoji را در دسترس قرار داده است. قرار است که این گوشی در تاریخ ۲۱ دی (۱۱ ژانویه) در کشور چین رونمایی شود.

وان پلاس 10 پرو

بر اساس گزارش‌های قبلی، وان پلاس ۱۰ پرو از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱، نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتزی از نوع LTPO 2.0، دوربین‌های هسل‌بلد (Hassleblad) و باتری ۵٫۰۰۰ میلی‌‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ باسیم ۸۰ واتی و بی‌سیم ۵۰ واتی استفاده خواهد کرد. همچنین این گوشی از فناوری شارژ معکوس نیز بهره خواهد برد.

نظر شما در مورد گوشی وان پلاس ۱۰ پرو چیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی در رقابت با پرچمداران شرکت‌های دیگر عملکرد موفقی خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 247 views بار دسته بندی : همه محصولات تاريخ : 9 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها