اخبار تکنولوژی گلکسی S22 الترا از شارژ 45 واتی پشتیبانی خواهد کرد - فارس بازان

سامسونگ در گوشی گلکسی S20 الترا از فست شارژ با سیم ۴۵ واتی استفاده کرد اما سرعت شارژ گلکسی S21 الترا را به ۲۵ وات کاهش داد. حالا اطلاعات افشاشده‌ی جدید به استفاده‌ی گلکسی S22 الترا از فست شارژ ۴۵ واتی اشاره داشته است. این اطلاعات توسط Ice Universe، افشاگر مشهور، منتشر شده است.

این افشاگر در مورد عرضه‌ی آداپتور شارژ گلکسی S22 الترا به همراه گوشی صحبتی نکرده اما انتظار می‌رود که سامسونگ این وسیله را به‌صورت جداگانه به‌فروش برساند. همچنین هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که دیگر گوشی‌های سری گلکسی S22 از چه سرعت شارژی پشتیبانی خواهند کرد.

گلکسی S21 الترا

براساس گواهی ۳C، به‌نظر می‌رسد که نسخه‌ی پلاس این پرچمدار جدید سامسونگ از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده و نسخه‌ی الترا نیز به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد شد. در حال حاضر تا زمان معرفی رسمی سری گلکسی S22 زمان زیادی باقی مانده اما احتمالاً اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها در هفته‌های آینده منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد سری گلکسی S22 چیست؟ سامسونگ باید چه ویژگی‌هایی را به این گوشی‌ها اضافه کند؟ این سری از پرچمداران سامسونگ با چه قیمتی به فروش خواهند رسید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 75 views بار دسته بندی : همه محصولات تاريخ : 11 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها